Wehl – lekker niets doen..
Vrijdag 8 mei 2026.
Tot aanstaande maandag staan we nog op Camperplaats Kleindorp, hier in Wehl. De afgelopen week hebben we eigenlijk niet zoveel gedaan, behalve zoveel mogelijk genoten van het zonnetje, als dat scheen tenminste. Af en toe een wandeling gemaakt in de omgeving, die lekker rustig is.
Het meeste geluid dat we horen is van fluitende vogeltjes. Echt genieten.
Verder zijn we ons aan het voorbereiden op de trip door Oost Europa. Zaken zoals: hoe zit het met de tol? Wat zijn de restricties voor de katten? Beschikbaarheid gasvulstations. Etcetera, etcetera.
En, niet onbelangrijk: wat wordt de route?
Tips zijn altijd welkom…

2 reacties op “#75 Wehl – lekker niets doen..”
Ziet er heerlijk rustig uit zo te zien. Dat is inderdaad genieten. succes en veel plezier is Oost Europa. Ik vind het leuk om jullie zo te volgen via deze berichten. Bedankt daarvoor.
Dankjewel Wim, wij vinden het ook altijd leuk om een reactie te krijgen op onze berichten.